Příprava nemovitosti k prodeji

Jak připravit nemovitost k prodeji? Pokud zadáte tuto větu do Googlu, nebo jiného vyhledávače vyjede vám mnoho příspěvků a proto jen stručně a jasně. Parametry nemovitosti, které neovlivníme např. lokalita (přemýšlejte o ní pokud nemovitost pořizujete, stále více začíná platit, že lokalita určuje poptávku a podstatnou část ceny nemovitosti).

Prezentace nemovitosti např. video prohlídka a kvalitní foto, k tomu, aby fotografie vypadaly k světu je dobré využít homestaging a to z několika důvodů. Pokud nabízíte např. byt bez vybavení a necháte ho vybavit ,,nastagovat” klient si lépe udělá představu o velikosti nemovitosti a prostoru, než když nafotíte prázdný prostor. Někdy stačí málo stolek s koberečkem apod. Nikdo z nás nechce mít doma skladiště a proto většina klientů dává přednost decentnímu a čistému designu, což je práce aranžéra.

Další pomůckou pro prodávající i zájemce o nemovitost je 3D sken nemovitosti, díky kterému má zájemce možnost si nemovitost prohlédnout a provést virtuální prohlídku. Tím například ušetříte hodně času a selektujete správné zájemce a na prohlídku se dostaví klient, kterého nemovitost opravdu oslovila.

Foto v dnešní době lze občas spatřit u některých majitelů nemovitostí fotografie focené mobilními telefony apod. To opravdu k moderní a účinné prezentaci nemovitosti nepatří. Nedávno jsem oceňoval nemovitost v Hostavicích a v nabídce byla podobná nemovitost, která se prodávala 388 dní!!! Z profesního hlediska mě zajímalo co je špatně na této prezentaci, po rozkliknutí inzerátu jsem se zděsil, absolutně nepoužitelné foto ve špatné kvalitě a ještě nic nevypovídající o nemovitosti. Takže opravdu šetřit na profíkovi se v tuto chvíli nevyplatí.

 

 Přikládám k článku pár fotografií ,,před” a ,,po” jak může vypadat prezentace bytu.

 

 

 

 

 

 

V případě zájmu o profesionální prezentaci nemovitosti mě kontaktujte!


777 882 269


Facebook